TBR ~ Januari’19

Zoals ik in mijn blogpost van gister vertelde, heb ik mijn leesdoel in 2018 niet behaald. Dit betekent dat ik een aantal meeneem in 2019. Ik ga in 2019 ook proberen om mee te lezen met de trilogieën en maandboeken van Books Ever After, via Goodreads.

Het eerste boek van tbr daar ben ik al in begonnen in 2018 en deze wil ik natuurlijk heel graag verder lezen. Ik lees dit boek via Kobo Plus.
Helemaal het Einde – Lisette Jonkman.
Dit boek gaat over popzangeres Roxy. Zij keert terug naar haar familie op het platteland. Roxy stort in als haar beste vriendin overlijdt. Hierdoor keert zij niet geheel vrijwillig terug naar het platteland. Hier is ze al een aantal jaar niet geweest. Iedereen is verder gegaan zonder Roxy in die 10 jaar tijd, zij moet dus opnieuw haar plek ontdekken tussen de koeien.
Je kunt het boek hier kopen.

Dan het maandboek van Books Ever After. Ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan dus ben erg benieuwd hoe ik dit ga vinden. Het boek wat is uitgekozen staat al erg lang op mijn TBR.
Ravenboys – Maggie Stiefvater.
Dit boek gaat over Blue Sargent. Blue heeft een spirituele familie, Blue heeft zelf nog nooit iets gezien. Hier komt op een dag verandering in als zij de rijke stundent Gansey ontmoet. Hij zit op de privéschool Aglionby, de jongens die hier opzitten staan bekend als de Ravenjongens en zij betekenen alleen maar problemen. De familie van Blue heeft haar altijd verteld dat zij haar ware liefde zal vermoorden. Dit had Blue nooit als een probleem voorzien, totdat haar leven verweven raakt met die van de Ravenjongens.
Je kunt het boek hier kopen. Je kunt dit boek ook via Kobo Plus lezen.

Dan ga ik ook meelezen met de jaartrilogie van Books Ever After. Ook naar dit boek was ik al een tijd erg benieuwd.
Hof van Doorns en Rozen – Sarah J. Maas.
De negentien jarige Feyre schiet in het bos een wolf doodt. Hierdoor komt er een beestachtig wezen vergelding opeisen. Ze wordt meegesleept naar een verraderlijk magisch land, dat ze alleen kent van legendes. Daar ontdekt Feyre dat het geen dier is wat haar gevangen nam, maar een onsterfelijke elfiden die ooit hun land regeerden.
Tijdens haar gevangenschap verandert haar gevoel van haat naar vurige passie. Ondertussen trekt een eeuwenoude donkere schaduw verder over het rijk, hier moet Feyre een oplossing voor vinden.
Je kunt dit boek hier kopen. Je kunt dit boek ook via Kobo Plus lezen.

In januari komt ook het tweede deel uit van de Graces, namelijk vervloekingen. Dit boek staat dan ook zeker op mijn TBR. Ik heb dit boek gepreorderd. Hij zal dan ook gelijk op de releasedatum bij mij in huis komen, 7 januari aanstaande.
Vervloekingen – Laure Eve.
Van dit boek zal ik geen korte omschrijving geven in verband met eventuele spoilers.
Je kunt dit boek hier alvast bestellen.

Het laatste boek dat op mijn TBR staat deze maand. Is een boek dat ik afgelopen jaar voor sinterklaas kreeg en waar ik echt ontzettend benieuwd naar ben.
Escape Room – Maren Stoffels.
In dit boek gaan vier vrienden naar een escape room. Op één van de vrienden heeft alleen iemand het gemunt. Hierdoor is het nog maar de vraag of alle vier de vrienden levend uit de escape room komen.
Je kunt dit boek hier kopen.

Een gedachte over “TBR ~ Januari’19

Plaats een reactie